Lata doświadczeń w świecie win okazały się niebywałym skarbem. Wzorce napotkane w branży whisky, wręcz przeciwnie, natchnęły do przemeblowania istniejącego status quo, w poszukiwaniu nowych rozwiązań. John Glaser, bo o nim tu mowa, po latach spędzonych w dziale marketingu Johnniego Walkera postanowił odmienić życie, nie tylko swoje, ale wielu miłośników whisky na świecie.
W roku 2000 stworzył firmę Compass Box, której głównym celem było ukazanie głębi whisky w niespotykanej dotychczas formie. Koniec z rutyną, koniec z ciągłością, koniec z nieprzerwanym trwaniem w tym samym schemacie.
Pamiętam dokładnie moje początki w świecie whisky, kiedy na różnego rodzaju szkoleniach, zarówno w Polsce jak i Szkocji, wpajano uczestnikom, że receptura ma być niezmienna, a whisky konkretnej marki ma smakować identycznie, bez względu na to, czy butelkowana w latach 80’ czy w obecnym milenium. Bo skoro klient upodobał sobie dany produkt, to będzie wiernie przy nim trwał, nie oczekując majstrowania przy formule.
Pełny artykuł dostępny na www.whiskylivewarsaw.com w dziale ekspert radzi.
www.whiskylivewarsaw.com/delicja-w-swiecie-whisky/
W roku 2000 stworzył firmę Compass Box, której głównym celem było ukazanie głębi whisky w niespotykanej dotychczas formie. Koniec z rutyną, koniec z ciągłością, koniec z nieprzerwanym trwaniem w tym samym schemacie.
Pamiętam dokładnie moje początki w świecie whisky, kiedy na różnego rodzaju szkoleniach, zarówno w Polsce jak i Szkocji, wpajano uczestnikom, że receptura ma być niezmienna, a whisky konkretnej marki ma smakować identycznie, bez względu na to, czy butelkowana w latach 80’ czy w obecnym milenium. Bo skoro klient upodobał sobie dany produkt, to będzie wiernie przy nim trwał, nie oczekując majstrowania przy formule.
Pełny artykuł dostępny na www.whiskylivewarsaw.com w dziale ekspert radzi.
www.whiskylivewarsaw.com/delicja-w-swiecie-whisky/